Greitas kalorijų deginimas

Greitas kalorijų deginimas

Greitas kalorijų deginimas

Vis daugiau galime matyti parduodamų produktų, kuriuose rašoma, kad padės atsikratyti nereikalingų kalorijų.  Bet ar mes galime kažką padaryti, kad mūsų kūnas sudegintų daugiau kalorijų kiekvieną dieną?

Ekspertai sako, kad įmanoma ir neįmanoma. Vieni sako, kad judėdami galime greičiau sudeginti kalorijas, o kiti sako, kad tai jau senamadiškas būdas. Iš esmės mes nežinome, kaip galima sudeginti daugiau kalorijų arba pagreitinti savo medžiagų apykaitą, negu daugiau judant. Pagal atliktus tyrimus, buvo rasta būdų, kaip galima padidinti savo kalorijų deginimą.

Greitas kalorijų deginimas

Kiekvieną iš mūsų domina greitas kalorijų deginimas. Visi nori atitikti savo svorį pagal ūgį. Bandome laikytis geros mitybos, tačiau nesigauna numesti svorio. Todėl mūsų komanda dalinasi su jumis naudingais patarimais.

Kalorijų deginimo pratimai

Rekomenduojame kuo daugiau mankštintis, o kuo energingesni pratimai bus atliekami, tuo daugiau kalorijų sudeginsite. Taip pat siūloma kiekvieną dieną atlikti greitus pasivaikščiojimus tiems, kas nori sudeginti kuo daugiau kalorijų. Kuomet atliekama mankšta, jūsų kūnai degina kalorijas, kad paskatintų jūsų veiklą. Mankšta yra puiki dovana jūsų organizmui. Net pasibaigus treniruotei arba apšilimui, jūsų kūnas vis tiek degina daugiau kalorijų.

Jums gali patikti: Patarimai svorio metimui

Atlikinėdami aerobinius pratimus, medžiagų apykaita pagreitėja mažiausiai 24 valandoms. Jei norite greičiau deginti savo kalorijas, tuomet atlikinėkite ilgesnes mankštas.

Jėgos treniruotė

Kuomet sportuojate arba atlikinėjate įvairiausius pratimus, jūs naudojate savo raumenis. Kuomet naudojami raumenys, jūs auginate jų masę, o raumenų audiniai sudegina daugiau kalorijų, net tuomet kai esate ramybės būsenoje. Norint padidinti savo medžiagų apykaita ir sudeginti daugiau kalorijų yra aerobiniai pratimai ir jėgos treniruotės. Abi treniruotės yra labai svarbios. Jėgos treniruotės yra svarbios, kuomet mes senstame, o medžiagų apykaita vis lėtėja. Norėdami tai sustabdyti, turite atlikti bent du kartus per savaitę, jėgos treniruotę. Didžiausi raumenys sudegina daugiausiai kalorijų. Tai yra šlaunyse, pilve, krūtinėje ir rankose.

Žalia arba juoda arbata su kofeinu

Kofeinas yra stimuliatorius, kuris linkęs padidinti sudeginamų kalorijų skaičių. Manoma, kad tai yra dėl to, kad organizme trumpai sukuriamas įspūdis, kad turite daugiau energijos. Reikia nepamiršti, kad kofeinas sukelia medžiagų apykaitos pokyčius organizme, dėl kurių gali sudeginti daugiau kalorijų. Todėl greitas kalorijų deginimas su kofeinu yra labai paprastas. Internete radome senus tyrimus, kurie rodo, kad 250 mg suvartoto kofeino valgymo metu, gali padidinti 10 procentu kalorijų deginimo. Per dieną papildomai su kofeinu galite sudeginti 75 kalorijas, o per mėnesį 2100.

Taip pat tyrimai rodė, kad žalioji ir juodoji arbata gali turėti naudos ir be kofeino.

Pirmas tyrimas: žiurkėms buvo duodama žalios arbatos, kurioje buvo polifenolio, sumažėjo maisto suvartojimas.

Antras tyrimas: tyrimas buvo atliekamas su žmonėmis ir išsiaiškinta, kad žalioji arbata turi daugiau šilumos gaminančių ir kalorijų deginimo savybių, nei kofeinas.

Trečias tyrimas: viename universitete, 31 asmeniui buvo duodamos trys porcijos gėdimo, kuriuose buvo žaliosios arbatos katechinų, kofeino ir kalcio. Tuomet jų 24 valandų energijos sąnaudos padidėjo 4,6 procento.

Arbatos gėrimas valgio metu, gali turėti ir kitokių poveikių, naikinant riebalus. Arbata gali trukdyti organizmui pasisavinti angliavandenius, kai jie vartojami tuo pačiu metu, kuomet geriama arbata.

Žalioji arbata

Žalioji arbata

Valgymas mažesnėmis porcijomis, tačiau dažniau

Kuomet pavalgote, jūsų virškinimo traktas pradeda virškinti maistą ir įsisavinti maistines medžiagas. Kad virškinimo traktas veiktų, jam reikalingos kalorijos, todėl prasminga, kuo daugiau valgyti mažesnėmis porcijos, nes sudeginsite daugiau kalorijų. Taip pat tai yra sveikesnis mitybos būdas.

Nepraleidinėkite pusryčių

Kuomet praleidinėjami pusryčiai, pagal tyrimus rodoma, kad didėja kūno svoris. Kadangi praleisdami pusryčius, jūs dienos metu suvalgote daugiau kalorijų. Sveikų pusryčių valgymas yra prasmingas gyvenimo būdo įprotis.

Neriebūs pieno produktai

Neriebūs pieno produktai nepadės jums sudeginti daugiau kalorijų, bet jis gali padėti sumažinti kūno riebalų kiekį. Pagal tyrimus, suvartoję kalcį iš neriebaus pieno produkto, žmogaus organizmas gali pasisavinti mažiau riebalų kalorijų. Kitame tyrime buvo parodyta, kad daugiau kalcio turinčiame maiste, įskaitant ir neriebius pieno produktus, valgymas buvo susijęs su mažesniu pilvo riebalų kiekių, ypač jauniems vyrams.

Išgerkite 8 puodelius vandens per dieną

Tikriausiai visi girdime, kaip vandenį svarbu gerti. Tačiau tai padaryti sunku daugumai. Kuomet geriate vandenį, jūs išlaikote skysčių balansą organizme. Išgėrus 2 litrus vandens per dieną galima sudeginti papildomai 100 kalorijų. Tai atrodo nedaug, tačiau per savaitę sudeginame 700 nereikalingų kalorijų, o per mėnesį 2800. Tai taip pat svarbu ir mūsų žarnynui ir inkstams, kad nepainiotų troškulio su alkiu.