Patarimai svorio metimui

Patarimai svorio metimui

Patarimai svorio metimui

Vis daugiau žmonių nori numesti svorio. Todėl šiame straipsnyje bus patarimai svorio metimui. Pateiksime net 12 patarimų, su kuriais atsikratysite nereikalingo svorio.

Nepraleiskite pusryčių

Svarbiausia ryte gerai pavalgyti, nes praleidinėdami pusryčius tikrai svorio nenumesite. O tik galite prarasti būtinas maisto medžiagas ir visą dieną užkandžiausite, nes jausitės alkani.

Jei nežinote ką valgyti rytais, tuomet spauskite šią nuorodą – > 12 geriausių maisto produktų, kuriuos reikia valgyti ryte

Valgykite reguliariai

Kuomet žmogus valgo reguliariai, tuomet greičiau deginamos kalorijos. Sumažėja ir pagundos užkandžiauti bandelėmis, šokoladais ar kitais produktais, kuriuose yra daug cukraus.

Valgykite daržoves ir vaisius

Vaisiai ir daržovės turi labai mažai kalorijų ir riebalų, o juose yra daug skaidulų, kurie padeda svorio metimai. Taip pat yra ir daugybė vitaminų ir mineralų.

Daugiau judėkite

Norint numesti svorį, reikia judėti. Kuomet atliekate įvairiausius pratimus, jums tai suteiks naudos sveikatai ir padės sudeginti kalorijų perteklių, kurio neprarasite su dieta.

Gerkite daug vandens

Vanduo tai sveikas ir pigus pasirinkimas. Jame nėra nei kalorijų, nei cukraus. Kuomet žmogus sugeria daugiau vandens, jo organizme sumažėja apetito noras.

Produktai su skaidulomis

Rekomenduojame valgyti maisto produktus, kuriuose yra skaidulos. Maistas, kuriame yra skaidulų, gali padėti jums jaustis sotiems, o tai puikus variantas, norint numesti svorio. Tačiau skaidulų galite rasti tik augaliniame maiste, tarkime vaisiuose arba daržovėse, avižose, viso grūdo duonoje, ruduosiuose ryžiuose, pupelėse, žirniuose, makaronuose.

Skaitykite maisto etiketes

Skaitydami maisto produktų etiketes, sužinosite maisto sudėtį. Su ta informacija galite atsirinkti mažiausiai kalorijų turintį produktą. Jei turite nusistatę kalorijų suvalgoma kiekį į dieną, tuomet lengviau galėsite apsiskaičiuoti.

Planuokite kada valgysite

Visuomet rekomenduojama susiplanuoti savo pusryčius, pietus ir vakarienę. Stenkitės valgyti visuomet pagal vieną laiką. Taip pat tai padės jums susidaryti ir pirkinių sąrašą.

Naudokite mažesnes lėkštes

Kuomet naudojate mažesnes lėkštes, tuomet ir jūsų porcija bus mažesnė. Palaipsniui naudodami mažesnes lėkštes ir dubenėlius, patys priprasite valgyti mažesnėmis porcijomis. Kai pavalgote, prireiks dar 20 minučių, kol skrandis praneša smegenims , kad jos yra pilnos. Todėl rekomenduojama valgyti lėtai ir mėgautis maistu.

Valgykite visą produkciją

Neuždrauskite sau jokių maisto produktų. Kai uždraudžiate valgyti sau norimus maisto produktus, tuomet dar labiau jų norite. Nėra jokių priežasčių, kodėl negalite valgyti savo mėgstamo maisto ir pasimėgauti retkarčiais skanėstais. Tačiau viską valgykite su saiku.

Jokio greito maisto šaldytuve

Rekomenduojama nelaikyti greito maisto pas save namuose, kadangi gali kilti pagunda jį suvalgyti. Siūlome namuose nelaikyti šokoladų, sausainių, traškučių, limonadų. Vietoje jų, geriau įsigykite ir pasidėkite vaisius arba nesūdytų ryžių pyragaičių, avižinių pyragaičių, nesaldintų kukurūzų spragėsių. Taip pat galite turėti ir sulčių, tačiau rekomenduojama 100%.

Sumažinkite alkoholio kiekį

Alkoholis yra labai kaloringas. Tarkime vyno taurėje gali būti tiek pat kalorijų, kiek ir šokolado gabalėlyje. Jei vartojate kiekvieną savaitgalį, tuomet gali lengvai prisidėti prie jūsų svorio augimo.