5 patarimai akių gerinimui

Dažnai galima išgirsti kaip asmenys skundžiasi pablogėjusiu regėjimu. Regėjimas suaugusiems pradeda sutrikti dažniausiai nuo 40 metų iki 50 metų pradžios, ypač kai skaito arba dirba kompiuteriu. Prastas regėjimas artimu atstumu yra vienas dažniausių regėjimo problemų 40–60 metų amžiaus žmonėms. Tačiau tai yra normalus akies gebėjimo sutelkti dėmesį pokytis ir laikui bėgant gali progresuoti. Iš pradžių gali tekti laikyti skaitymo medžiagą toli, kad ją pamatytumėte. Laikui bėgant gali tekti nusiimti akinius, kad pamatytumėte skaitymo medžiagą iš arti. Esant silpnam apšvietimui, spausdinami laikraščiai ir restoranų meniu gali atrodyti neryškūs.

Jei daug laiko praleidžiate dirbdami su kompiuteriu arba mobiliaisiais telefonais, tuomet siūlome įsigyti jums akinius, kurie yra skirti darbui su kompiuteriu. Tokie akiniai dažniausiai kainuoja nuo 20 eurų iki 40 eurų. Jie neturi jokių dioptrijų, tačiau stikliukai yra atsparūs UV spinduliams. Todėl apsaugos jūsų akis.

5 patarimai akių gerinimui

Pateiksime jums tris populiariausius dalykus, kad galėtumėte pagerinti savo akių kokybę.

1. Kūno mankšta

Bent dvidešimties minučių per dieną mankšta yra sveika visam kūnui, įskaitant akis. Pagerėjusi kraujotaka naudinga mažosioms akių kraujagyslėms, nes pašalinamos galimos nusėdusios kenksmingos medžiagos. Pratimai neturi būti intensyvūs. Tiesą sakant, užtenka greito pasivaikščiojimo. Taip pat galite atlikinėti tempimo pratimus ant kilimėlio.

2. Poilsis akims

Naudinga vos kelioms minutėms užmerkti akis. Tai galite padaryti kartą per valandą arba daug kartų, kai dirbate sunkiai. O jei jūsų darbas susijęs su sėdėjimu prie kompiuterio ar skaitymo, akių užmerkimas gali būti gaivus. Kad ir kaip paprastai tai skambėtų, šis pratimas gali apsaugoti akis nuo per didelio krūvio ar nuovargio.

3. Venkite rūkymo

Be to, kad rūkymas yra nesveikas dėl daugelio priežasčių, jis gali sukelti aklumą. Rūkymas gali padidinti kataraktos išsivystymo tikimybę ir sukelti su amžiumi susijusią geltonosios dėmės degeneraciją (AMD). Be to, rūkymas gali sumažinti jūsų akims naudingų antioksidantų skaičių.

4. Pakankamai miego valandų

Pailsinti akis porą minučių neužtenka. Jūsų kūnas reikalauja reguliaraus, ramaus miego. Bet kuris gydytojas jus informuos apie miego svarbą jūsų sveikatai ir savijautai. Kai jūsų kūnas pakankamai pailsi, jūsų akys atsinaujina. Jei užsiimate intensyvia vizualine veikla, pavyzdžiui, dirbate kompiuteriu ar skaitote knygą, trumpos pertraukėlės labai padeda jūsų akims, nes suteikia galimybę pailsėti.

5. Maistas akims

Valgyti morkas yra naudinga jūsų regėjimui. Nors tai gali skambėti keistai, tai nėra visiškai neteisinga. Morkose gausu vitamino A, būtinos regėjimui palaikyti. Tačiau vitaminas A nėra vienintelis vitaminas, skatinantis sveiką akių funkciją. Įsitikinkite, kad į savo racioną įtraukėte maisto produktų, kuriuose gausu vitamino C, vitamino E, vario ir cinko. Senstant geltonosios dėmės degeneracija gali tapti didžiausiu jūsų iššūkiu. Antioksidantai gali padėti sumažinti geltonosios dėmės degeneraciją. Todėl valgykite tokius maisto produktus kaip kiaušiniai, moliūgai, morkos, tamsiai lapiniai žalumynai ir saldžiosios bulvės. Žuvis taip pat puikiai tinka jūsų akims. Šaltame vandenyje esančiose žuvyse, tokiose kaip skumbrė, laukinė lašiša ir menkė, gausu DHR – riebalų rūgšties, kuri stiprina ląstelių membranas, įskaitant ir akių membranas.

5 patarimai akių gerinimui

5 patarimai akių gerinimui

Straipsnis buvo verčiamas iš Anglų kalbos į Lietuvių kalbą iš : https://versanthealth.com/blog/top-8-ways-to-improve-vision-over-50/

Daugiau patarimų rasite čia: Sveikatos naujienos