Ką daryti jeigu juntamas nugaros skausmas?

Nugaros skausmas

Nugaros skausmas

Vis daugiau žmonių skundžiasi, kad yra juntamas nugaros skausmas. Dėl šių priežasčių, mes parengėme jums patarimus, kaip galite sumažinti juntamus skausmus.

Geriau miegokite

Kai skauda nugarą, gali būti sunku užmigti. Tai gali būti užburtas ratas, nes kai nepakankamai miegate, nugaros skausmas gali pablogėti. Prasta miego padėtis taip pat gali sustiprinti nugaros skausmą. Pabandykite gulėti ant šono. Padėkite pagalvę tarp kelių, kad stuburas būtų neutralioje padėtyje ir sumažintumėte įtampą nugarai. Jei jums reikia miegoti ant nugaros, pastumkite pagalvę po keliais. Būtinai miegokite ant patogiai kieto čiužinio.

Išlaikykite gerą laikyseną

Netinkama laikysena gali sustiprinti nugaros skausmą, ypač jei sėdite ilgai. Sėdėkite vertikaliai, pečiais turi būti atsipalaidavę ir kūną atremkite į kėdės atlošą. Laikykite kojas ant grindų.

Vaistai iš vaistinės

Yra dviejų rūšių nereceptiniai skausmą malšinantys vaistai, kurie dažnai padeda nuo nugaros skausmo: nesteroidiniai vaistai nuo uždegimo ir acetaminofenas. Abu turi tam tikrą šalutinį poveikį, o kai kurie žmonės gali nesugebėti jų vartoti. Prieš pradėdami vartoti skausmą malšinančius vaistus, pasitarkite su gydytoju. Ir nesitikėkite, kad vien vaistai išspręs jūsų skausmo problemą. Tyrimai rodo, kad jums tikriausiai reikės daugiau nei vieno tipo gydymo.

Receptiniai skausmą malšinantys vaistai

Kai kuriems žmonėms skausmui malšinti gali prireikti receptinių arba opioidinių vaistų. Jei vartojate kokių nors kitų vaistų, įskaitant nereceptinius, svarbu pasikalbėti su gydytoju arba vaistininku, kad išvengtumėte tam tikrų veikliųjų medžiagų perdozavimo. Gydytojas taip pat gali skirti raumenų relaksantų, kad palengvintų skausmingus raumenų spazmus.

Fizinė terapija

Kineziterapeutai gali išmokyti jus sėdėti, stovėti ir judėti taip, kad jūsų stuburas būtų tinkamai išlygintas ir sumažintų nugaros apkrovą. Jie taip pat gali išmokyti jus specializuotų pratimų, kurie sustiprina pagrindinius raumenis, kurie palaiko jūsų nugarą. Stipri šerdis yra vienas geriausių būdų išvengti didesnio nugaros skausmo ateityje. Tyrimai rodo, kad padidinus jėgą, lankstumą ir ištvermę nugaros skausmas mažėja, tačiau tam reikia laiko.

Ledas ir karštis

Reguliarus ledo tepimas ant skausmingų nugaros vietų gali padėti sumažinti skausmą ir uždegimą dėl traumos. Išbandykite tai kelis kartus per dieną iki 20 minučių kiekvieną kartą. Apvyniokite ledo pakuotę plonu rankšluosčiu, kad apsaugotumėte odą. Po kelių dienų tai darykite su šiltais daiktais. Uždėkite šildomą pagalvėlę arba šiltą paketą, kad atpalaiduotumėte raumenis ir padidintumėte kraujo tekėjimą į paveiktą vietą. Taip pat galite išbandyti šiltas vonias, kurios padės atsipalaiduoti. Kad išvengtumėte nudegimų ir audinių pažeidimų, niekada nemiegokite ant kaitinimo pagalvėlės.

Masažai

Ar masažas tikrai palengvina nugaros skausmus nuėjus nuo stalo? Neseniai atliktas tyrimas parodė, kad vienas savaitinis masažas 10 savaičių laikotarpiu pagerino skausmą ir pagerino žmonių, sergančių lėtiniu nugaros skausmu, funkciją.