Maistas padedantis pagerinti kraujotaką

0
513

Kraujas yra tarsi jūsų kūno greitkelis. Jis neša maistines medžiagas ir deguonį į viską nuo jūsų širdies ir smegenų iki raumenų ir odos.

Sveika mityba yra vienas iš būdų optimizuoti kraujotaką arba kraujotaką. Kartu su mankšta, hidratacija, svorio valdymu ir nerūkymu, kai kurie maisto produktai gali padėti pagerinti kraujotaką. Kitą kartą eidami į parduotuvę, apsvarstykite galimybę įtraukti šias prekes į pirkinių krepšelį.

Kajano pipirai

Ši ryškiai raudona paprika ne tik paįvairina jūsų maistą. Dėl junginio, vadinamo kapsaicinu, kajeno pipirai gali padėti jūsų arterijoms gerai veikti. Tai taip pat gali padėti atpalaiduoti jūsų kraujagyslių raumenis, kad kraujas galėtų lengvai tekėti. Ir tai naudinga jūsų kraujospūdžiui.

Burokėliai

Šioje šakniavaisėje gausu nitratų, kuriuos jūsų organizmas gali paversti azoto oksidu. Azoto oksidas padeda natūraliai atlaisvinti kraujagysles ir pagerinti kraujo tekėjimą į audinius ir organus. Tyrėjai nustatė, kad burokėlių sultys taip pat gali sumažinti sistolinį kraujospūdį.

Uogos

Uogose gausu antioksidantų, įskaitant tą, kuris ypač naudingas jūsų kraujagyslėms: antocianiną. Tai junginys, suteikiantis raudonai ir violetinei spalvai sodrios spalvos atspalvį. Antocianinas gali padėti apsaugoti jūsų arterijų sieneles nuo pažeidimų ir neleisti joms sustingti. Be to, antocianinas skatina azoto oksido išsiskyrimą, kuris padeda sumažinti kraujospūdį.

Riebi žuvis

Jei visada galvojote, kodėl žuvis naudinga jūsų širdžiai, štai viena iš priežasčių. Riebiose žuvyse, tokiose kaip lašiša, skumbrė, upėtakis, silkė ir otas, gausu omega-3 riebalų rūgščių. Tyrimai rodo, kad šie junginiai yra naudingi jūsų kraujotakai. Žuvies valgymas ne tik sumažina kraujospūdį ramybės būsenoje; tai taip pat gali padėti išlaikyti jūsų arterijas švarias ir neužkimštas.

Granatos

Mažos sultingos raudonos granatų sėklos yra pripildytos maistinių medžiagų, ypač antioksidantų ir nitratų. Tai gali padidinti jūsų kraujotaką. Ir jie plečia (išplečia) jūsų kraujagysles ir mažina kraujospūdį. Tai reiškia, kad į jūsų raumenis ir kitus audinius patenka daugiau deguonies ir maistinių medžiagų. O aktyviems žmonėms didesnė kraujotaka taip pat gali padidinti našumą.

Česnakai

Česnakai yra naudingi ne tik nuo vampyrų apsisaugoti. Juose yra sieros junginio, vadinamo alicinu, kuris padeda atsipalaiduoti kraujagyslėms. Tyrimai rodo, kad žmonių, kurie valgo maistą, kuriame gausu česnako, kraujas teka efektyviau. Tai reiškia, kad širdis neturi taip sunkiai dirbti, kad kraujas judėtų visame kūne, o tai padeda sumažinti kraujospūdį.

Graikiniai riešutai

Riešutai, ypač graikiniai riešutai, tinka visiems. Šiuose raukšlėtos odelės riešutuose gausu alfa-linoleno rūgšties – omega-3 riebalų rūgščių, kuri gali padėti sklandžiai judėti kraujui. Tyrimas parodė, kad reguliarus graikinių riešutų valgymas 8 savaites, pagerino kraujagyslių būklę, padėjo joms išlikti elastingoms ir sumažino kraujospūdį.

Vynuogės

Vynuogės padės išlaikyti jūsų arterijas sveikas ir pagerins kraujotaką – viskas bus skanu, natūraliai saldu. Tyrimas parodė, kad vynuogėse esantys antioksidantai skatina kraujagysles atsipalaiduoti ir efektyviau dirbti. Be to, vynuogės slopina uždegimines ir kitas kraujo molekules, dėl kurių kraujas gali tapti lipnus, o tai gali trukdyti kraujotakai.

Komentarų sekcija išjungta.