Kaip pagerinti psichinę gerovę?

Kaip pagerinti psichinę gerovę

Kaip pagerinti psichinę gerovę

Pagal mokslinius tyrimus, buvo išaiškinta, kad yra 3 pagrindiniai žingsniai, kurie gali pagerinti žmogaus psichinę sveikatą ir gerovę. Išbandę mūsų patarimus, jūs galėsite jaustis geriau, pozityviau ir išnaudoti visas gyvenimo galimybes.

Bendraukite su kitais žmonėmis

Geri santykiai su kitais žmonėmis yra labai svarbūs, nes tai pagerina psichinę gerovę. Jie gali:

  • Pagerinti savo savivertės jausmą.
  • Suteikti galimybę dalintis teigiama patirtimi.
  • Suteikti emocinę paramą.

Siūlome palaikyti bendravimą realybėje, o ne socialiniuose tinkluose, kur įprasta bendrauti tik su žinutėmis. Rašydami žinutes, jūs nematote žmogaus ir jo emocijų.

  • Stenkitės bendrauti su savo šeima bent keliasdešimt minučių per dieną, o kartais užtenka tiesiog kartu pavakarieniauti.
  • Susitikite su draugais, kurių nematėte ilgą laiką.
  • Išjunkite kompiuterius, televizorius ir bendraukite su savo artimaisiais.
  • Pavakarieniaukite su savo klasiokais / draugais/ kolegomis.
  • Apsilankykite pas savo draugus, šeimą, kuriems reikalinga emocinė pagalba.

Būkite fiziškai aktyvus

Būdami fiziškai aktyvūs, jūs ne tik gerinate savo fizinę sveikatą, tačiau ir jaučiatės geriau. Judėdami jūs:

  • Keliate savo savigarbą.
  • Lengviau pasiekiate iškeltus tikslus.
  • Sukeliate cheminius pokyčius savo smegenyse, kurie padeda pakeisti emocijas į teigiamas.

Jums nereikia vaikščioti į sporto salę ir ten praleisti valandų valandas. Geriau susiraskite veiklą, kuri jums patiktų, o tuomet paverskite ją savo gyvenimo dalimi.

  • Vaikščiokite / bėgiokite su ausinėmis , bei klausykitės norimų knygų, podkastų, muzikų.
  • Paplaukiokite, prasiminkite su dviračiu arba šokite.
  • Atlikite reguliarias mankštas.

Išmokite naujų įgūdžių

Tyrimai rodo, kad naujų įgūdžių išmokimas padeda pagerinti savo psichinę būklę, nes pagerinate pasitikėjimą savimi. Lengviau pradedama bendrauti su kitais.

Jeigu galvojate, kad neturite pakankamai laiko, yra daug įvairių būdų, kaip galite įtraukti mokymąsi į savo gyvenimą.

Jums nereikia mokytis kokiems nors egzaminams, kurie nedomina jūsų. Vietoje to, geriau:

  • Išmokite gaminti kažką naujo.
  • Prisiimkite naują atsakomybę darbe, tarkime padėti naujam darbuotojui.
  • Pabandyti dirbti prie ,,pasidaryk pats“ projektų. Pamėginkite kažką susitaisyti arba pagaminti. Internete galite rasti daugybę vaizdo įrašų, kuriuose galima pagaminti įdomius dalykus, turint mažai medžiagų.
  • Išmėginkite naujus pomėgius, kurie gali atrodyti kaip iššūkiai.