3 kasdieniai įpročiai, padedantys sumažinti stresą

Nenuostabu, kad visi žmonės patiria savo gyvenimuose įvairiausius įvykius ir dėl to jaučia stresą.

Bet kokia problema gali sukelti stresą ir atrodyti, kad visos problemos vyksta vienu metu.

Tad dauguma žmonių gali paklausti, kaip išlikti sveikiems ir sumažinto savo stresą?

Pagalvokite apie savo dieną

Kiekvieną rytą rekomenduojama pagalvoti apie savo dienos ketinimus. Pagalvokite ką turite šiandien nuveikti ir tai padės nukreipti dėmesį ir galėsite nusistatyti prioritetus.

Dažnai gali atrodyti, kad gyvenimas mus tempia aplinkui, tačiau tokie ketinimai gali padėti mums kontroliuoti, ką norime veikti tą dieną, kuri mums skirta. Jūsų ketinimas gali būti sutelkti dėmesį į savo darbą ir įsitraukti į projektą, o gal tai rūpinimasis savimi. Tarkime mano pastarieji ketinimai buvo padaryti pažanga savo projektuose ir praleisti daugiau laiko su savo šeima.

Judinkite savo kūną

Kiekvieną dieną raskite bent 15 – 30 minučių fizinei veiklai, o geriausia lauke. Taip yra todėl, kad mankšta yra naudinga ne tik jūsų fizinei sveikatai, bet ir gali padėti jūsų psichinei bei emocinei gerovei. Jei galite tai daryti lauke ir būti saulėje, tai tikrai privalumas – manoma, kad saulė išskiria serotoniną – hormoną, kuris padeda palaikyti nuotaiką ir susikaupti. Pailsėję nuo darbo net 15 minučių pasivaikščioję galite gauti daugiau energijos, o tai galiausiai pagerins jūsų nuotaiką ir produktyvumą.

Praktikuokite dėkingumą

Labai svarbu dienos pabaigoje praktikuoti savo dėkingumą ir išvardinti bent 1 – 2 dalykus, už kuriuos esate dėkingi. Stenkitės būti kuo konkretesni ir reikia daugiau pagalvoti. Pagalvokite, kas tai yra ir kodėl esate už tai dėkingas.